تعمیرات یخچال فریزر

شکی نیست که یخچال فریزر یکی از کاربردی‌ترین لوازم خانگی در خانه‌های ما هستند. آنها فضای کمتری را نسبت به داشتن ساید بای ساید اشغال می‌کنند، اما زمانی که خراب شوند می‌تواند ویرانگر باشد. اگر در تهران زندگی می‌کنید و یخچال فریزر شما خراب شده است، با ما تماس بگیرید. تیم مهندسین متخصص ما سال‌ها تجربه در تعمیرات  دارند و ما مطمئن هستیم که اگر با ما تماس بگیرید، می‌توانیم در کوتاه‌مدت مشکل دستگاه شمارا برطرف کنیم.

همین امروز یک مهندس تعمیرات رزرو کنید

در ، بیا سرویس، ما یک تیم اختصاصی از مهندسان حرفه‌ای و آگاه داریم که سال‌ها در این صنعت کار کرده‌اند. آنها همچنین  منطقه شما را به خوبی می‌شناسند. علاوه بر این، ما به طور کامل قطعات یدکی از مدل های متعدد یخچال فریزر را موجود داریم، بنابراین مطمئن هستیم که می‌توانیم هر مشکلی را در اولین بازدید خود برطرف کنیم. گارانتی خدمات تعمیر لوازم خانگی ما با ۶ ماه ضمانت – قطعات و کار ارائه می‌شود. سریع و مقرون به صرفه ،خدمات در همان روز، حتی در ایام تعطیل بدون هزینه اضافی.

سوالات متداول یخچال فریزر

اگر مشکلی با یخچال فریزر خود دارید و می‌خواهید در مورد آن بیشتر بدانید، این سوالات متداول را مطالعه کنید. لطفاً به یاد داشته باشید که اگرچه ممکن است بدانید چه چیزی خراب است، اما بهتر است به متخصصان آموزش دیده اجازه دهید این مشکل را برطرف کنند. زیرا می‌تواند خطرناک باشد و ممکن است باعث آسیب ماندگار شود.

چرا یخچال فریزر من خنک نمی‌شود؟

این مشکلی است که می‌تواند هم بر یخچال و هم بر فریزر تأثیر بگذارد. این مشکل اغلب به دلیل خرابی ترموستات ایجاد می‌شود، اما می‌تواند در نتیجه معیوب بودن PTC کمپرسور یا رله نیز باشد. مهندسان ما می‌توانند به راحتی تشخیص دهند که آیا یکی از این مشکلات است یا انسداد در لوله کشی گاز است.

چرا یخچال فریزر من بیش از حد گرم می‌شود؟

مثلا مشکل خنک کننده، گرمای بیش از حد ناشی از یک ترموستات معیوب است. تعمیر سیستم‌های الکترونیکی یا الکترومکانیکی مانند اینها نسبتاً ساده است و تکنسین‌های ما می‌توانند دستگاه شما را در اولین بازدید خود راه اندازی کنند.

چرا آب یخچال فریزر من نشت می‌کند؟

باز هم، این مشکلی است که می‌تواند بر بخش یخچال و فریزر تأثیر بگذارد. قبل از تماس با ما، بررسی کنید که آیا چیزی داخل یخچال ریخته است یا خیر. امیدواریم یک کارتن باز یا چیزی مشابه پیدا کنید که نشان می‌دهد مشکل جدی وجود ندارد. با این حال، اگر اینطور نیست، سایر علل احتمالی می‌تواند سینی یخ زدایی آسیب دیده یا بیش از حد پر شده باشد. امیدواریم این صفحه به شما در حل برخی از مشکلات رایج کمک کرده باشد. با این حال، اگر سؤال دیگری دارید یا اگر به خدمات ما نیاز دارید، چرا با ما با شماره ۰۹۳۵۷۹۳۲۵۸۵ تماس نگیرید تا بتوانید با یکی از اعضای تیم ما  صحبت کنید که خوشحال خواهند شد به شما کمک کنند. یا می‌توانید از فرم رزرو آنلاین آسان ما استفاده کنید.
Rate this post
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Call Now Buttonتماس مستقیم